FareBny nick Farevný nick možete napisat v menu Call of Duty - nastavenie hry viacerich hráčov - meno hrača a ako napisat farebný nick? Asi takto: napíšeme stríešku za točcíslo farby a text = ^1text ^0= čierna ^1= červena ^2= zelena ^3= žltá ^4= modra ^5= svetlo modrá ^6= fialová ^7= biela ^9= šeda Striešku ( ^ ) urobite značknutim alt+94 Vlastna hlaška Čo je vlastna hlaška? To je hlaška, ktoru si sami napišete na zovelné tlačítko klavesnice. A jak? Asi takto. Ve hre zmaèknìte tlaèítko konzoli pod ESC ( ~ ) a napište : Pre všetkych - /bind klávesa say text Pre team - /bind klávesa say_team text Zmazat klavesu - /unbind klávesa - Potvrdte Enter - /bind K say -==^ahoj všedci^==- = ked zmácknete klávesu "k" vždy to napíše " -==^Ahoj všedci^==- ". Natačanie dema V hre zmačknete tlačítko konzoli pod ESC ( ~ ) a napište: /record název - Spustit natačanie (nazev=nazov dema) /stoprecord - Zastavit natačanie /demo název - Prehrat natočené demo - Potvrdte Enter - Demo se uklada rovnako ako obrazky do Call of Duty - Main - demos http://www.planetquake3.net/download.php?op=fileid&lid=2226 Ostatne bindy V hre zmacknite tlacitko konzoli pod ESC ( ~ ) a napište: /disconnet - Odpojit sa z hry do menu /reconnet - Pripojit sa naspet do hry /kill - Zabit sa /screenshotJPEG - vyfotit screenshot (obrázok) /bind "klavesa" name "nový_nick" - Premenovat se /map mp_carentan - mapa se zmení na mapu carentan /map_restart - restart mapy /cg_lagometer 1 - meranie lagu (vypnete 0) /cg_drawfps 1 - mìøení FPS "poèet obrazkov za sekundu" (ak máte menej jak 30 hrozia LAGY!) /com_maxfps 125 - nadstaví maximalní FPS na 125 /r_drawsun 0 - vypnute slnko (Pre pomalejší stroje) - zase zapnete /r_drawsun 1 /r_fastsky 0 - pre slabšie grafiky - zase zapnete /r_fastsky 1 - Potvrdte Enter DirectX7 vs DirectX9 Prvy zaklad uspechu je spravne graficke nastaveníe hry. CoD2 obsahuje, narozdiel od minuleho dielu, jedno vyrazne specifikum a tym je možnost zapnut nebo vypnut DX9 efekty. Co tie DX9 efekty vlastne su? Velmi zjednoduchsene by se dalo povedat, že všetky tie krasne odlesky zbrani, leskle a realisticky vypadajuce textury budov, detailní dým a prach. Teda veci ktore su jednak pre on-line hranie zbytoèné a na druhu stranu i velmi narocne na hardware. Tam kde budete s priemerne vykonnym strojom dosahovat 40-50FPS (snímkov za sekundu) pri nastavení DX7, budete mat pri nastavení DX9 tažko 25FPS, co je pro plnohodnotné hranie celkom nedostacujuce. To je jedna vec. Dalšia je už spomynani prach a dym. aj ked budete mat dost silnu mašinu, aby vám bez problémov utahla DX9 nastavenia, budete kvoli vyšieše uvedenym efektomm znevýhodneni. Vysvetlím. Vdaka realisticky zobrazeniam dymum a prachu neuvidite tak daleko. Zvlaš na velkych mapach je to duoležity handicap. A konecne poslední nedosatok: DX9 je vyrazne namahavejsi na oèi a viac ich unavuje. Nedokážem presne vysvetlit cím to je, ale neni to iba moja zkusenost a potvrdilo mi to nezávisle na sobe viacej ludí. Je na èase si zhrnut odstavec. DirectX9 si nechajte pre hranie singleplayeru, pre multiplayer majte vždy DirectX7. Kde sa nastavuje? V menu Grafika – Rendering Method Preference. - Prehrat demo možete bud napisánim do konzoli ( /demo "název" ) alebo prehravačom seismovision ,ktory najdete na tomto linku :